מהו דף נחיתה מוצלח?

הרבה פעמים דף הנחיתה הוא אשכרה הנחיתה הראשונה בעולם האינטרנטי עבורכם. למה?
הוא קצר וקולע. מיצג מטרה אחת והכי חשוב בא למתג את העסק בקצרה ולמכור. הרבה מכם יעדיפו לרוץ על קמפיין בינוני או רחב עם הדף
על מנת לגשש קצת ולגלות את קהל הלקוחות הפונטציאלי ברשת.

אז מהו דף נחיתה טוב? או! על זה בדיוק רציתי לדבר אתכם.

1. מסר קצר, חד וקליט

המשתמש יעזור את הדף תוך כמה שניות. יש לכם שניות בודדות בלבד למשוך את תשומת ליבו.

איך עושים זאת? בשורה תחתונה? טקסט קצר ותמונה תומכת.

ספרו לו מה אתם עושים בלי להתחכם יותר מידי (אין זמן! הוא בורח!) שלבו תמונה שתספר על ההתמחות שלכם אבל שלא תשעמם את הלקוח הפונטציאלי ש….הופ! כבר עזב את הדף.

2. הנעה לפעולה

בהנחה שעשיתם הכל נכון והלקוח שלכם כבר מת לעבוד אתכם, תנו לו את הכלי הפשוט הזה ליצור אתכם קשר.

טופס ברור, לא יותר מ 3 שדות שם וטלפון, אל תבקשו יותר מידי. ואם לא בא לו?

שימו מספר טלפון שלכם ברור בראש הדף.

3. למידה ושיפור

הקמפיין כבר רץ ואתם מחכים ללידים (פניות מלקוחות שעשיתם להם את זה).
קבלו את הסטטיסטיקות מהקמפיינר שלכם נתחו אותם יחד, הבינו להבא איפה היתם טובים ואיפה אפשר לשפר.

לסיכום, העולם הבלתי מוגבל עולם האינטרנט יוצר תחרות מאוד גדולה בעולם השיווקי ויגרום לכם תמיד לחשוב איך והיכן אפשר להתבלט מעל כולם.
אז נכון אתם ממש טובים במה שאתם עושים אבל תנו לעולם לדעת את זה גם!

בהצלחה!

Tags:
Categories: Fashion

Leave a Reply